فصل دلگیر
تاريخ : برچسب:, | | نویسنده : Reza & Ayla

فصل دلگیر

ابر ها به اسمان نقش سیاهی میزنند

دلگیرم از یک فصل دلگیر

دلگیرم از این که همه چی تمومه

بین من و تو

اشک هایم را به خودم هدیه می دهم

دلگیری ها اشک های که بیهوده بودن

دلگیر از گله های که می کنی

چه منو کوچیک میدونی  تو دنیای که داری

این فصل چه دلگیر بود برایم

نفسهایم سنگینن شاید از این فصل من وداع بگویم

من میروم این فصل به سر میرسد

تو خوشحالی که من نیستم

یه فصل دلگیر مرا احاطه کرده

نمی بینی ابر ها با اسمانم چه کردن

یادم مییاید گفته بودی

دلت مثل اسمونه

حالا اون اسمون بی طلوعی بی غروبی
چه دلگیر

شاید من به پایان برسم بی نتیجه یا فصل دلگیر

 

 



نظرات شما عزیزان:

خدمات رايانه توحيد---واحد بازرگاني
ساعت14:03---8 خرداد 1391
با سلام خدمت شما وبلاگ نويس محترم
افتتاح سايت خدمات رايانه توحيد را به اطلاع شما دوست عزيز مي رسانيم
جهت بازديد از سايت و ثبت نام در كلاس هاي مجازي و رايگان دوره مهندسي MCITP(مهندسي شبكه) سري به سايت شركت بزنيد . لازم به ذكر است سايت در نسخه آزمايشي خو د به سر مي برد
خدمت به شما افتخار ماست
براي آگاهي از خدمات ما سري به سايت بزنيد
عليرضا كرمي مديريت خدمات رايانه توحيد
هادي يوسفي مديريت واحد بازرگاني
براي تبادل لينك با شما اماده ايم


امير ارسلان
ساعت10:24---4 خرداد 1391
سلام ميشه منو بزاري پيوند دوستان خوشحال ميشم بزاري اخه من بلد نيستم به وبلاگمم يه سري بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • روزمره
  • چاله